maandag 13 mei 2013

Welkom!!

Hallo! 

En mijn allereerste blog bericht is de lucht in! Hiep hoi 

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Veronique. Ik heb een hele grote voorliefde voor lekker eten. Nog veel meer hou ik van cupcakes en taarten. Ik vind het heel leuk om deze te maken. Verder vind ik het leuk om leuke weetjes/ feitjes met jullie te delen.
Vormseltaart

Meestal bak en kook ik samen met mijn lieve mam.
Ik vind het heerlijk om dit samen met haar te maken.


Daarnaast heb ik een voorliefde voor cupcakes. Het liefst maak ik ze voor iedereen: vrienden, familie. Ik vind het leuk om ze zo mooi mogelijk te versieren. Meestal maak ik gebruik van fondant. Tegenwoordig versier ik ook met icing. Dit is een soort slagroom, maar dan lichter.
Cupcakes















Mocht je vragen hebben dan wil ik die graag beantwoorden. :)

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten